fredag den 30. december 2011


Jep jeg ved det,  og undskylder igen ;-))
Mit nytårs forsæt er at huske at få blogget! men har simpelthen døjet med en irreterende forkølelse de sidste dage såe;-))
Ville lige hurtig vise et billede fra vennerfødselsdagen vi altid holder for min lillesøster d. 23/12, fordi hun har fødselsdag juleaften, er det lidt svært at holde fødselsdag d.24/12, fordi det er lidt unfair at vi andre pakker gaver op på hendes fødselsdag:-) kommer også lige nogle billeder af mine gaver:-)
Endelig har jeg fået bestilt, mit tøj inde fra Monki af, fik det ikke bestilt helt, sidste gang, da vores internet lige ville holde te-pause? men ENDELIG :-))  kom til mig dejlige tøj ;-)) lover at jeg nok lige skal vise det når det ankommer med posten:-)

sweet dreams- Christina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar